Ročno izdelani izdelki iz lesa
Navigacija
V akciji

Nakupovanje

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in na podlagi mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Lastnik spletne trgovine je Silvester Beigot osebno dopolnilno delo (v nadaljevanju ponudnik ali upravitelj).

Glej tudi: Vračilo blaga in zamenjavaDostavaMožnost plačevanjaPolitika zasebnostiPogoji uporabe

Naročanje

Naročanje v spletni trgovini poteka v slovenskem jeziku preko interneta 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Izbirate in naročate lahko izdelke, ki so vam na voljo v seznamu izdelkov, če željenega izdelka ne najdete, nam to sporočite na e-naslov: info@beigot.si in obvestili vas bomo ali je dobava izdelka možna ali ne. Izdelki bodo kupcu dostavjeni po navadni pošti, razen v primeru, če kupec v naročilu navede, da bo naročene izdelke prevzel drugače.
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na vneseno kontaktno telefonsko številko.
Pridržujemo si pravico do spremembe cen, vendar bo v tem primeru stranka obveščena po e-mailu ali po telefonu.

Postopek nakupa

Za sam nakup izdelkov ni potrebna zamudna registracija! Ko izberete želeni izdelek le enostavno sledite navedenim korakom (vpišete vse potrebne podatke, izberite način plačila,..), ki vas bodo popeljali do zaključka naročila. V kolikor želite posamezni izdelek odstraniti iz košarice, le to naredite z gumbom odstrani. Če se odločite za registracijo lahko nakup poteka hitreje in omogočene vam bodo dodatne funkcionalnosti.

Statusi oddanega naročila

1. Naročilo je oddano:
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo oddano.

2. Naročilo potrjeno:
Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih produktov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na vneseno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3. Blago odposlano:
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Osebne podatke bomo uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo. Pogodba/račun je shranjena na najetem strežniku in je ustrezno zavarovana s strani podnika te storitve. V koliko želite več informacij nas kontaktirajte na 041 333 597.

Preklic naročila

Preklic naročila lahko izvedete na naslovu, po klasični pošti ali po e-pošti.

Reklamacija

V primeru, da je prišlo do poškodbe blaga med dostavo se obrnete na pošto, ki vam je blago dostavila. Prejeto blago pozorno preglejte ob prisotnosti dostavljalca. Reklamacijo blaga lahko uveljavi le kupec izdelka, ki je naveden na original računu. Garancija in reklamacija naročila prenehata veljati pri:
- okvarah, nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile.
- pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov,npr. Predelave na izdelku - pri uporabi drugih elementov, ki ne spadajo zraven
- pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja
- če je stranka že odprla varnostni pečat ali odpakirala iz originalne embalaže

Vračilo blaga in zamenjava

Kupci, ki z naročenimi izdelki niso zadovoljni, lahko blago na svoje stroške v zakonskem določenem roku vrnejo, rok vračila blaga predstavlja 14 dni od dne, ko potrošnik pridobi posest nad blagom. Ponudnik zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Ponudnik bo kupcu povrnil celoten znesek nakupa, potrošnik v primeru odstopa pogodbe krije stroške vračila blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov.
Vračilo upoštevamo le v primeru, da je vrnjeno blago v originalni, nepoškodovani embalaži skupaj s priloženo dokumentacijo. Razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačila vršimo na TRR kupca. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Produkte vrnete na vaše stroške na naslov:

Silvester Beigot osebno dopolnilno delo
Zgornji Lehen na Pohorju 14
2364 Ribnica na Pohorju

Kupnino za vrnjene izdelke vam najkasneje v 14ih dneh povrnemo na vaš transakcijski račun ali s poštno nakaznico ali po dogovoru štejemo kot dobropis pri naslednjem nakupu.

Cene

Vse navedene cene so v EUR. DDV ni obračunan na podlagi 1. odst. 94. čl. ZDDV-1.

Odveza odgovornosti

Po najboljših močeh se trudimo zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov in rok dobave spremenijo tako hitro, da ne uspemo popraviti podatkov. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Trudimo se zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, a je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Izjava o zasebnosti

Splošno: Politika zasebnosti »

Vaše osebne podatke potrebujemo, da zagotovimo nemoten proces izvedbe naročila.

Zakaj bomo uporabili vaše podatke?

Ko naročate blago, nam morate posredovati osebne podatke kot so: ime, priimek, naslov, elektronski naslov in GSM številko (podjetja še davčno številko). To nam omogoča, da zagotovimo nemoten proces končne izvedbe vašega naročila in da vas lahko obvestimo o morebitnih spremembah ob naročilu.

Ali bodo podatki posredovani tretjim osebam?

Vaši podatki v ostanejo pri lastniku spletne trgovine. Ne bomo jih posredovali, prodajali ali zamenjali z nobeno drugo ustanovo, podjetjem ali fizično osebo. Izjema so seveda podjetja, ki so del procesa oddanega naročila (podjetje za dostavljanje paketov, dobavitelj (v primeru, da se k stranki paket pošlje direktno od skladišča dobavitelja...) ali v primeru sodnih nalogov.

Vprašanja?

Če imate kakršnokoli vprašanje o zgoraj navedenih izjavah in pogojih, načinu poslovanja v spletni trgovini, o vaših izkušnjah pri nakupu in če imate kakšno pripombo in mnenje o naših spletnih straneh, nam lahko pišete preko elektronske pošte info@beigot.si, pokličete 041 333 597 ali na spodaj naveden naslov.

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Prijavo lahko naredi pisno ali po e-pošti.

Reševanje sporov

Pritožbe in reklamacije lahko kupci pošljejo po elektronski pošti info@beigot.si, na telefonsko številko 041 333 597 ali po klasični pošti:

Silvester Beigot osebno dopolnilno delo
Zgornji Lehen na Pohorju 14
2364 Ribnica na Pohorju

Davčna številka: 16752694
Matična številka: 1911959500149
Registrski organ: AJPES, izpostava Maribor
Zaporedna številka vpisa: 11914, osebno dopolnilno delo

Ponudnik se prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno v nasprotnem primeru je za spore pristojno sodišče v Slovenj Gradcu.



S piškotki si pomagamo pri zagotavljanju storitev in statistiki. Z uporabo spletnega mesta se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke.   V redu